Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

Εξαιρέσεις:
Στα είδη “κατόπιν παραγγελίας”, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
Στα είδη που βρίσκονται στις κατηγορίες “Προσωπική περιποίηση”, “Συσκευασία” και “αναλώσιμα εστίασης”, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, για λόγους υγιεινής.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της CLEAN SHOP ΕΛΛΑΣ Α.Ε. μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν σε ένα κατάστημά μας δωρεάν ή να το παραλάβουμε εμείς από το χώρο σας με δικά μας έξοδα.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη , ή αφορούν αλλαγή γνώμης , η επιστροφή γίνεται με δικό σας μεταφορικό μέσο, ή με μεταφορική της επιλογής σας, με δικά σας έξοδα.

Πριν την αποστολή της επιστροφής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε τον κωδικό της επιστροφής σας.

Σε κάθε περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι δυνατή η επιστροφή/αντικατάσταση είναι τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη, μαζί με όλα τα μέρη και εξαρτήματα που τα συνοδεύουν και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση.
 
Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων:
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή
με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το κόστος των μεταφορικών που πληρώσατε για να παραλάβετε την παραγγελία σας, δεν είναι επιστρέψιμο.