Συχνές ερωτήσεις

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό ώστε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας! Μπορείτε να επιλέξετε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης. Την επιλογή αυτή θα τη βρείτε στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελιών πάνω αριστερά.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
– Ηλεκτρονικά: Καταχωρείτε την παραγγελία σας στο www.cleanshop.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσετε πανεύκολα την παραγγελία σας, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σας. είτε θα ετοιμαστεί για να παραλάβετε από κάποιο από τα καταστήματά μας (Τατοϊου 22 Μεταμόρφωση ή Χαριλάου Τρικούπη 142 Αθήνα).

– Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε τους κωδικούς που σας ενδιαφέρουν με mail στο info@cleanshop.gr
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σας (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.)

– Τηλεφωνικά
: Σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και τηλεφωνήστε μας στο 2102851802. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα σας λύσει κάθε απορία και θα σας βοηθήσει να διαλέξετε το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00).

– Στα καταστήματά μας: Αν μένετε στην Αθήνα, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά και να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τα προϊόντα που αναζητάτε, σε ένα από τα δύο καταστήματά μας: Τατοϊου 22 Μεταμόρφωση και Χαριλάου Τρικούπη 142 Αθήνα (Δευτέρα-Παρασκευή: 09.00-17.00, Σάββατο: 09.00-16.00).

ΠΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;

  1. Μετρητά με αντικαταβολή: Μπορείτε να πληρώσετε μετρητά με αντικαταβολή, κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
    Σημειώστε ότι η χρέωση για την υπηρεσία αντικαταβολής είναι 3,00 €
    Στις αποστολές με μεταφορική εταιρεία, η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται ως τρόπος πληρωμής.

2. Πιστωτική Κάρτα ή χρεωστική κάρτα

3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

ΠΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ;
Οι μέθοδοι αποστολής είναι οι εξής:
1. με courier συνεργαζόμενη με την CLEAN SHOP ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
2. με courier δικής σας επιλογής
3. με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο) επιλογής της CLEAN SHOP ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
4. με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο) δικής σας επιλογής.
Για παραπάνω πληροφορίες δείτε την κατηγορία “Τρόποι Αποστολής” στο μενού “Πληροφορίες”


ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται οπουδήποτε εντός της ελληνικής επικράτειας, εντός 2-7 εργάσιμων ημερών, κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες (9:00π.μ. έως 17:00μ.μ.).


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΣΑΣ;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.


Καλάθι
0 Λίστα επιθυμιών
0 items Cart
Λογαριασμός
Home